Herkese merhaba kızlar..Sorum sezeryan olanlara; Oğlumu kendim doğurdum ,kızımı sezeryan oldum ve bu iki doğum da yurt dışında oldu..Özel hastanr olduğundan mıdir bilemem ama o kadar kolay geçtiler ki heleji amelyat.. O güm ayaklandım,amelyat sonrası her iki saat ağrı kesici ve amelyattan ilk kalkışta korse taktırdılar bana.. Şimdi sorum şöyle,burda ,Türkiyede amelyat adım adım nasıl geçiyor? Eğer başına gelen varsa yazarsanız çok sevinirim💗