S-e-f-a Merhaba arkadaşlar. Ankara Memorial ile anlaşmıştım Nesrin Fener’e gidiyordum ama değiştirmek istiyorum. Diğer doktorlara giden var mı?
SSumm S-e-f-a tüp bebek doktorum Aygül hocaydı. Whatsapptan hemsireler vasıtasıyla ilestisim kuruyorduk gebelik takibinde nasıl oluyor bilemiyorum. Ama çok iyi bir doktor
Gulserencan Ben kudret erkenekli hocaya gidiyorum çok memnunum. Çok ilgili ve samimi bir insan kendisi her konuda yardımcı oluyor gerçekten.
S-e-f-a Gamgamze Aygül hoca çok iyi dediler ama çok hastası varmış çok yoğunmuş sanırım. O yüzden ulaşılabilirliği zor olur diye düşünüyorum
S-e-f-a Gulserencan çok teşekkür ederim. Ya ben doktoruma soru soruyorum tersler gibi cevap veriyor. İletişiminden hiç memnun kalmamıştım. Sanırım Kudret Hoca’ya gideceğim ben de sizin yorumlarınızdan sonra çok teşekkür ederim ☺️