Minnosunannesi_2 Kızlar benim kafam çok karıştı gebelik hesaplamasi gusül aldigimiz ilk günden mi sayılıyor yoksa adetin ilk gününden mi sayılıyor
Minnosunannesi_2 Uygulamalarda hep adetin ilk gününü soruyorlar ama o zaman gebelik olması saçma ve imkansız değil mi
Wolf1 Minnosunannesi_2 ne zaman hamile kalindigi bilinmesi zor oldugu icin son adet tarihinin ilk gunu baz alinir
betty12 Minnosunannesi_2 döllenme genelde son adet tarihinden sonraki 12 ve ya 14. gününde gerçekleştiği için yani döllenme tarihi kesin bilinmediği için son adet tarihi baz alınır, zaten daha sonra ultrasyonda bebeğin boyutlarına bakılarak değiştirilmiş adet tarihi verilir.
Hopeful_mother Son adet tarihin, adet olduğun gün gebelik başlangıcı olarak kabul ediliyor 🌸 bu şekilde hafta hesaplaması, bebek gelişimi daha net takip edilebiliyor 🌸
Bceylan Döllenmenin tarihi net olarak doktorlarda bilemiyor o yüzden son adetin ilk gününü baz alıyorlar Evet aslında ozaman hamile olmuyoruz ama tüm dünya da böyle
Minnosunannesi_2 Ben tedavi ile hamile kaldım şuan aslında texaviye göre üçüncü haftaya girmiş sayiliyoruz ama adetin ilk gününe göre beş haftalık sayiliyoruz şuan gitsem keseyi görebilir miyim
boz-elaa Ben de 11 mayista son reglimi gordum ve gebe kaldim cumartesi doktora gittim bebegi goremedi 5 haftalikken gel dedi onumuzdeki hafta gitsem gorebilir mi acaba
Minnosunannesi_2 boz-elaa ben 6 hafta gitme kararı aldm hem bebeği görürüm belki kalp atışınida duyarim🥰