nebakiyonkomikmi bende evlendıkten sonra istenmeye başlandı. Bizde bebek olmuyor dusuncesıyle 1 yıl sonra doktora gıttık. Devlet hastanesinde o bilinçte bir doktora denk gelmek tamamen şanstı. Yoksa aklıma bile gelmezdi. Allah razı olsun ondan. Enfeksiyonum için fitil verdi. Sonrasında SMA testinden bahsetti. Durumu anlattı. Sonuç çıkana kadar korunmasız ilişki önermedi, hamilelik ihtimaline karşı. Ben test verdim, sonuç temiz çıktı çok şükür. Fitilden sonra da hemen hamile kaldım. Şimdi çevremde olan insanlara bu durumdan bahsediyorum ki bilinçli davransınlar.