1oguzannesi bende o ilaca başladım 1 hafta kadar önce ilaca başladığım zaman yeni yeni hasta oluyordum genzim akıyordu ondan mı bilmem 2-3 gün aşırı midem bulandı, hastalığa denk geldiği için anlayamadım hangisinden olduğunu, akşamdan da magosit magnezyuma başlamıştım aynı gün, demiri 2 gün bıraktım bi değişim olmadı ama sanki magnezyumu bırakınca mide bulantım azaldı, iyice iyileşinceye tam olarak anlayacağım :) ama ilk hamileliğimde ferro sanol kullanmıştım bulantı falan yapmamıştı bilmiyorum 🙄