Sedagedik14 Sizce Yeliz isimli insanlar nasıl oluyor cok mu eski bi isim kayınvalidem beğendiğini söyledi bi düşüneyim dedim sizce koysam nasıl olur fena degil kibar bi isim gibi sizce nasıl yardımcı olabilir misiniz :)
Aysenurmus Sedagedik14 üniversiteden arkadaşımın adı yelizdi ve aşırı konuşkan bir kızdı lise zamanlarında ismiyle yeliz /yelloz diye dalga geçtiklerini anlatırdı. Bende farklı bir isim aramanızı öneririm.
Eebb Sedagedik14 içine sinen isim en güzeldir cnm bir bakın Google listelerıne yelizi beğendiysen o da güzel
nikoland Banada biraz eski geldicanım bende kaynanam koydu işk çocuğumun ismini hangi psikolojiyle tamam dediysem şuan olsa bırakmazdım
nikoland Sedagedik14 halil ibrahim adı. İnatçı hırçın dediğim dedik asla laf dinlemez aslan burcu bi yıldır anaokuluna gidiyo 4 yaşında şuan çok zor bi çocuk. Yeni doğum yapacağım yaz evde geçmez acil yaz okulu arıyorum resmen biraz orda vakit geçirsin eğlensin diye evde herkese zehir ediyo her anı 😔
Sedagedik14 Aysenurmus evet inanın herkes yelloz yazmış arkada grubumda falan ben de soğudum kibar gelmişti isim
nikoland Sedagedik14 amin canım Allah sakinlik versin inşallah dua ediyorum hep 🤲🏻 Şuanda 3.ye hamileyim nasıl olacak bilmiyorum korkuyorum açıkçası eşim biraz destek sağolsun 😔
Elisa46 Sedagedik14 bence de ben kız olsa Eylül koyacaktım da Kısmet. Yeliz biraz demode bi isim ve çocuk için uygun değil die düşünüyorum
Sedagedik14 Eebb aslında ben yelizi cok beğendim ama herkes yelloz der gibi demiş googlede o yüzden soğudum elif ya da zümra arasında kaldım simdi de
Eebb Sedagedik14 beğendiysen konu kapanmıştır diğer isimlerde güzel herkes bir şey der çünkü herkesin zevki başka absürt isimler değil ki hepsi güzel cnm
Shdskr Sedagedik14 bende kibar isimleri severim :) kızımın adı Aylin , ayprçası gibi minik bebeğimmmmm💖💖💖
nikoland Prensannesi72 sinir olabilir her insanda olur ama yönetmek önemli bence canım çocuk olduğu için şuan normal karşılamaya çalışıyorum ama inşallah ileride hakim olmasını bilir 🤲🏻
Prensannesi72 nikoland hamilelik te çok olmaya başladı ben önce den hiç böyle değildim bana yapılan kötülükleri kabullenemiyorum o kadar çok canımı yaktılar ki halada yakıyorlar Allaha havale ediyorum Allâh biliyor ya her şey i