Merhaba kizlar öncelikle bu serüveni bende tamamladım ve kızıma kavuştum benim hikayem biraz mucize biraz hüzün ama sonuç mükemmel..
Hamileliğimin başından beri normal doğum çok istiyordum ama artk 41. Haftamiza girmek uzereydik ve doktorum 2 gün süre veriyorum normal olmazsa sezaryen alıyorum Perşembe günü dedi ve perşembe günü geldi bu arada deli gibi yürüyüş yapıyorum ki birşey olsun diye ama yalancı sancı bile yok bende ve perşembe günü yine nst ye girdim hala sancı yok doktor hemen yatış hadi seni doğuma alıyorum dedi ve hemen yatış yapıldı normalde kayınvalidemde hastanede çalışıyor ama işte mucize.kismi burda ona bile gerek kalmadan herşey o kadar hızlı ilerledi ki yatış oldu odaya geçtik hemşirelere ne zaman doğuma alincam diye sordum hemşireler o gün ameliyat önceliğinin diğer doktorun olduğunu yer boşaldığında benim alınacağımi söyledi devlette her doktorun ameliyat günü varmış neyse biz odaya geçtik valizi boşaltalım demeye kalmadan hemşire gelip hadi bebeğin kiyafetini al gidiyoruz dedi ben şok nasıl bu kadar hızlı mi hem şaşırdım hem korkuyorum eşim o sırada 2 gün önce yoğun bakıma kaldırılan enişteye bakmaya alt.kata indi ben onu arıyorum hemen gel beni alıyorlar diye telefonu kapatana kadar eşim heycandan resmen uctu yanıma 😅 dogumhaneye gittik beni hazırladılar herkes bı anda hastaneye geldi ve o soğuk ameliyathaneye bende merhaba dedim epidural anestezi yapıldı kayınvalidemde yanımda girdi içerden bilgi vericek eşime aileme arkadaşlara yani öyle planlanmışti ama işte burda herşey bı anda terse döndü sezaryen başladı kızım prensesim dünyalar güzelim dünyaya geldi öyle bı öptüm kokladım ki dünyanın en güzel duygusu bebeğimi aldılar o gayet sağlıklı tek sorun istesemde normal doğum olmazmış kızıma kordon dolanmış doğum kanalında olmasına rağmen duruşu tersmis o yüzden ne sancı ne başka birşey ama gayet sağlıklı dünya güzeli bı kız iyi ki doğurdum 😅 bebeğimi alıp götürdüler hazırlamaya ve o anda koca bir sessizlik oldu kayınvalidemde ses çıkmıyor bı anda ortaya Diren çıkıyor anne şaşkın sezaryende diren ne alaka diye doktorla göz göze geliyorlar ve o andan itibaren kimse konuşmuyor.. hamileliğimden önce çikolata kistim vardı bı risk olduğunu hep biliyorduk ama olmaz ya başıma gelmez diyordum dememek lazimmis kistim patlıyor sol.yumurtaligimi paramparça ediyor ve bağırsaklarıma o kadar yakın ki normal doğum için beklemeye devam etseydim sonuç bağırsak ameliyatından tut ölüme kadar gidiyormuş ama dedim ya mucize herşey o akdar hızlı oldu ki belki saat farkıyla kurtuldum sol yumurtaligim alındı ama burda bitmedi odaya geldim dikişlerin yanında birde diren takılmış yatıyorum saatler geçti anestezi geçmeye başladı ağrılar ortaya çıktı dikişler değil o diren canımı öyle.bi yakıyordu ki ve bana yurumen gerek bu diren 2 gün kalacak dediler gece zorla 3 kişi koluma girerek beni kaldırdı sanki canlı canlı kesiyorlar gibiydi rahmimi ve o tum acılara kızım için dayaniyrodum bu arada kizim uykuya geçince nefes almayı bıraktı dudakları morardı makineye bağlandı solunumu düşünce alarm caliyirdu tüm gece o alarm çaldı sebebine hamilelikte geçirdiğim enfeksiyon ve kullanmak zorunda kaldığım antibiyotikmis ama oda yetmedi gece 3 oldu kızım susmuyor o an birşey dank etti gogusumu sağmak istedim gogusumden sadece ⅔ damla süt geliyordu ve biz başında görünce sandık ki sütüm var ama yokmuş tüm gün kızımı yalancı meme niyetine beslemisim kızım açlıktan ağlamaktan katılıyordu eşim koştu hemşireler den mama istedi yavrum tüm gün aç kalmış mamayı öyle bı içiyordu ki ah kızım.tekrar senden çok.cok.ozur dilerim.. sabah oldu çocuk doktoru geldi ve herşey yetmezmiş gibi sarılık başlangıcı dedi ama çok şükür hastaneye yatmalik kadar değil hafif ama dikkt et dedi pazar günü taburcu olduk şimdi evimizde mercanimin etrafa yaydığı o mutlulukla oturuyoruz ah tabi dün gece sütümde gelmeye basladi ve sonuç olarak dünyanın en güzel duygusunu yaşadım anne olmak o masumluga şahit olmak işte bütün acılarıma katlanma sebebi iyi ki geldin can kızım ❤️