balbadem1 sanırım psikolojik ya ben çok takiyom kafama bu ay hiç umursamayacagim dedim😄 tabi öyle olmadı benim sol tüpüm yok bu ayda sağdan yumurtala oldu genelde sağ tarafımda ağrı batmalar oluyor bel ve sırt iki gündür göğüs hassasiyeti var ama regl az kaldı ondandır diyorum 🥰🥰