Kızlar sezeryana fazla ön yargılı ve istemeyen biriyim fakat zorunlu olarak doktorum normal yapamazsın dedi 40+6 haftaligim ve bebeğim 4 kiloya yakın sancım suyum yok çatım da darmış ama bilmiyorum sezeryanda epidoral ve spinal anestezi gibi şeyler var hangisini tercih etmeliyim bu süreçi geçirenler bir yardımcı olabilir mii??