Meltem1903 10+5 şiddetli karın ağrım var dün acillik oldum hiçbir şey yapmadılar mantar enfeksiyonu var denildi 2 gündür fitil kullanıyorum bana mısın demiyorum çok sancım var ne yapmalıyım başından geçen var mı ?
Ebus2045 Meltem1903 anladım. Yani mantar o.kadar ağrı yapıyor mu hiç bilmiyorum ama yarına kadar falan geçmezse bence başka bı doktora daha görün derim çünkü ağrıdan dolayı kendini sıkıyorsundur