Saçmalamayın kızlar ya.. kusura bakmayın da bazen mantığınızı çalıştırın ya.. Kayın valideniz size folyo içinde folyo koymadı önünüze,sadece içinde tavuk yaptı.. Bir zararın olması için kilolarca yemeniz lazım yani. Evet,zararlı ama o kadar da,direk değil yani.