Gulsum3 Zeyna27 yani üzülmeni istemem ama ben göremedim canım adetının gecmesını bekle ben erken gebelık yaptığımda hiç beklemeden anında çizgi olmuştu ve baya baya belırgındı adet günün 1 gün geçsin dene net belli olur
zeynnepppp Zeyna27 canim bende bisey göremedim. Bence biraz daha bekle. Rabbım tez zamanda çift çizgiyi görmeyi nasip etsinn🤲🤲💖
MelodyFairy Zeyna27 benimde şuan meçhul kan vermedim regl olmadım bugün. Ama hem umutluyum yoksa da üzülmem herşeyin hayırlısı zamanı var. Belli olmaz belki tam umudunun olmadığı zaman gelir sen yine de o gün yap yada yarın kan ver
Krdlnyldrm MelodyFairy inşAllah değerlerim de güzeldir Rabbim sizlere de nasip etsin kucaklarımızı doldursun 🥰🤲🏻❤️