Kızlar utanarak soruyorum ama kabızlık problemi yaşayanlar var mı ben 14+3 deyim decavit başladı doktor o mu yaptı yoksa genel gebelik seyrinde olan bir durum mu analamdim ama rahatsız ediyor 3_4 gündür ikinci gebeliğim oğlumda yoktu böyle birşey 😥bu sıkıntıyı yaşayanlar nasıl aştınız