Hala karar veremedik kızlar sizin önerceğiniz iyi doktor varmı pgt li tüp bebek olucak (genetik taramalı), 3 tane kendiliğimden düşük oldu nedenleri belli değil iğne de kullanmıştım
1rahimle alakalı olabilirmiş
Kan pıhtısı la alakalı olabilirmiş(ama iğne hap kullandım) rahim kanlı baya dediler ama kalp atışı yoktu.
3-genetiksel sıkıntı olabilirmiş (gen testi yaptırdık herşey normal çıktı