Elifkodalogluuu Kizlar 11 haftalık gebeyim progestan kullanıyorum sürekli olarak iç çamaşırmda açık kahverengi leke oluyor ama akıntı gibi değil sanki idrar gibi sadece ıslaklık oluyor yaşayan var mı aranizda normal mi?
Nazlicannn196 Elifkodalogluuu o aralar bende yaşadın Progestan kullandıktan sonra geçti doktorum yoğun bir kanama olmadığı sürece korkmama gerek olmadığını söyledi 2 defa ayrı ayrı zamanlarda yaşadım