gzmbrk1606 Kızlar 5+2 deyim ilk gebeliğim bugün Beta değeri 1000 çıktı normal mi sizce bu değer yoksa az mı ?
Maysa01 gzmbrk1606 ben 5 haftalıkken 861 çıkmıştı bugünde 5 4 yarın doktora gidicem bakıcam dedi ultrasonla.
Htc_snn gzmbrk1606 benim 4 buçuk haftalık ta 339,9 çıkmıştı 10 gün sonra gel dedi gittim adete göre 7 keseye göre 6 haftalıktı daha kalp atışı duyamadım haftaya gidicem
Azraa33 gzmbrk1606 maaşallah benim tam günümde günüm geçmeden yani 1430 çıktı ama tüp bebek farklı olabilir değer
gzmbrk1606 Maysa01 İçim rahatladı canım çok teşekkür ederim yarın bana da bilgi verir misin ne diyecek acaba doktor bu hafta bende gideceğim ama cumartesi gel dedi daha var günler geçmiyor sanki
gzmbrk1606 Aysel_krdg teşekkür ederim canım sağlık ocağında doktor tekrar gerek yok dedi ama bilmiyorum
gzmbrk1606 Htc_snn İnşallah haftaya duyarsın canım bana da doktor geçen hafta 10 gün sonra gel dedi ama zaman geçmiyor resmen
Htc_snn gzmbrk1606 aynı ben gerçekten zaman geçmiyo korkuyo insan rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Asli1453 gzmbrk1606 benimde geç döllenme oldu cnm doktorum 5haftalik dedi değerim 2293cikti yükselirse sorun yok korkma
gzmbrk1606 Asli1453 teşekkür ederim canım gerçekten içim rahatlıyor böyle duyunca inşallah yükselir daha çok bakalım🤲🏻
Asli1453 gzmbrk1606 seninde geç döllenme olmuş demekki cnm stres yapma değerinde yükselir keseyide görürsün
FKRKS29 gzmbrk1606 artışa baktınız hiç benim 5+1 de 466.3 çıkmıştı 5+4 te kan verdiğimde 2130 çıktı normaldir Allahin izniyle gönlünü ferah tut🥰🥰