Tugba_A_d irem1- bende 32+4geceleri kasıklarım ağrıyo sanki bıçak batiyomus gibi hareket edemiyorum sabahları belim agriyodu bugün ikisini aynı anda yaşıyorum biri geciyo diğeri basliyo sanki
123456e 32+4 kasık ağrılarım yok şuan ama sağ bel ağrısı var ve sezeryan olucak sizinkiler de sezeryan mi gün aldinizmi
irem1- 123456e benimde sezeryan olucak doktorumuz 15 - 20 teemuz arası demişti bu perşembe tam gün alıcaz