Merhaba, benim de çok oldu bu durum. Doktoruma hep sordum her seferinde kanama görmediğimiz her şey hamilelikte normaldir dedi. Vücudun yepyeni yeni bir oluşuma giriyor ve adapte olmaya çalışıyor, rahmin büyüyor bu kadar değişiklik varken her şey nasıl aynıymış gibi olabilir ki gibi bir yorum yaomisti. Aşırı mantıklı geldiği için içim çok rahatlamış:) şimdi 33. Haftadayim Allah in izniyle bir sorunumuz yok bin şükür :)