AygunKerimova Ftmskry merhaba Bende 15+4hamileyim erkek annesiyim. Guzel gidiyor.Bulantilar azaldi.Ara sira halsizlik oluyor.Mayisi sabirsizlikla bekliyorum😊
Sedaahmet Ftmskry bende 21+5 haftalığım. Mart ın son haftası doğum gözüküyor😊 sağlıkla gelsin bebişlerimiz.😍
Elif25 19+4 üm bende 16 nisanda dogumum inşallaaah ❤️❤️ vajinada batma hissi gibi bi ağrım var hiç geçmeyen 😂 onun dışında bi sıkıntımız yok çok şükür. 🙏