Nunuuh Merhaba kizlar biz 38 olduq🙏 Çok şükr.Normal doğum istiyorum o yönde gidiyoruz doktorumla.Amma artik kucagima almak istiyorum 😅İlk hamileliyim.Nə zaman gelir acaba?Bi tarih falan olmuyomu?Bu haftadan sonra gelir diye.Bide doğum belirtileri nasil olur?Gece uykumda tutarsa bilemem diye korkuyorum veya gec bilirim diye
Pinklove Nunuuh tam doğum haftasındasın canım gelebilir her an. Normal doğumda malesef tarih verilmiyor😂 Sen her an hazırlıklı ol, gece bel ağrıların artarsa, adet ağrıların şiddetlenirse, su gelmeye başlarsa anlarsın doğum başladığını
Maysa01 Nunuuh 40 a kadar yolu var sezara değilse 🙂 sezeryan 38 den sonra alıyorlar çoğunlukla planlı oluyo ama normal doğumun zamanı yok😊
Nunuuh Pinklove Yaaaaa🥺🥺Sabirsizlaniyorum ondan bu acelem😅Uykumdan uyandiracaq kadar agri oluyomu acaba?
Nunuuh Maysa01 Eved sezeryen icin bir neden yokdu normal olsun istedim😅😅O kadar sabirsizim ki sezeryen olucam bir az daha gelmezse😂Allah hepimize sağ salim kavusmayi nasib etsin 🙏
Pinklove Nunuuh oluyor o ağrıyla uykun gelmez zaten😂 Heyecan yapma, stres yapma. İnşallah bir avazda doğurup sağ salim kucagina alırsın😊😊
Maysa01 Nunuuh amin inşallah normal doğum sancıyla ve şu gelmesiyle başlar şu gelmezse sandın çok olur öyle duydum dakikada felan bakman lazm benim sezeryandi planlı o yüzden yorum yapamicam🙂
Nunuuh Esraemir58 aaaa gercektenmi? Esimle korkuyoruz artik 1 aydı ilişkiye girmiyoruz😂😂Bilmiyordum bunu çok teşekkür ederim 🙏💕
Esraemir58 Nunuuh genelde zamanı geçen doğumlarda doktorlar söylüyor bunu dene artk zararı olmaz erken doğum olmasın diye korkuluyor ama senin vaktin gelmiş artk 😂