zynpkrhsn1 Kızlar 16+3 haftaligiz ama bebegin hareketlerini hissedemiyorum acaba ilk hamililegim oldugu icin ben mi anlamiyorum yoksa bu haftalarda hareket zaten az mı olur
Sinem_45 zynpkrhsn1 Canım ben yeni 20. haftaya girdim bende seğirme şeklinde ara sıra hissediyorum normal tabi ki kişiden kişiye göre de değişkenlik gösterebilir bu durum 😊
Aysee1123 zynpkrhsn1 Daha anca. 17 den sonra 20 ye kadar ara ara ufaktan hissettim ben. Şimdi 20+4 üm dün çok net şekilde hissettim. Normaldir daha herkeste farklı olabilir zaten
Sumeyye2341 Benimde ilk hamileliğim 24.haftada hissetmeye başladım yapıya göre değişiyor o senin daha çok erken
Hacer_2810 zynpkrhsn1 normal hareket ediyordur ama hissetmiyorsundur ben doktora gittiğimde söylemiştim ultrason a bakınca görünüyordu hareketleri 23.haftada tekmeler8ni hissettim şimdi 26 olduk ama hanfendi azalttı hareketleri beni korkutmuyor değil yani ama içinizi ferah tutun
Gebeysek1 zynpkrhsn1 o haftalarda hissetmek pek mümkün değil. İlk gebeliğim ve ben 18. Haftada belli belirsiz hissettim