Merveayhan Çok şükür cinsiyetimizi öğrendik bugün 19+4 te 😂😂 üçlü test sonucumuz da güzel çıktı bin şükür 🤲 ses verin bacılar heyecan sardı beni 😊
ikramuratyanik Merveayhan Ay nasıl öğrendin belirtilerin neydi anlatsana biraz 😊😊😊 17+6 yım bi kız bi erkek diyorlar bi netleşmedi belirti kovaliyorum artiiik 😅👼🏻
asilsmom Merveayhan 19+5 12 haftadan beri kız diyorlar bana 🥰ben alısveris bile yapmaya basladım🧿hayırlısı ve saglıklı olan neyse o olsun ama siz neden bu kdr geç ögrendiniz?💋
Seheryvz Merveayhan gözün aydın canm bende 19+4 üm benm 14. Haftadan beri kız diyodu doktorum ama kesin değildi önceki hafta kesinleşti bizimde 🥰🥰
Rukiye1 ikramuratyanik benim de kızım olacak bendeki belirtisi sürekli limon ekşi şeyler istiyordu canım 👧☺️
Merveayhan ikramuratyanik ben tatlı yiyodum habire işte erkek diye beklerken kız dedi ne zamandır kıza benziyor diyodu zaten 😊
Merveayhan ikramuratyanik belirti falan yalan kuzum ona kalsa erkekti ama kız dedi doktor Afra hira geliyor İnşallah 😊
Merveayhan Rukiye1 ben hep tatlı yedim ama hepte soğuk soğuk şeyler istedi canın niyeyse kız dedi işte doktorda bugün 😊