Farketmiyor canim benim mart ayında 17 cıktı 6 gün sonra kanama oldu düştü kan phti şeklinde. Baya çıkıp düşen varmış veya dış gebelik . Artış 2 kat veya en az 66 olması lazimmis sanırım ve mayıs 4 son regl . Hamile kaldım tekrardan ama umarım sağlıklıdır en son beta 861 cikti yarın kontrolüm var bakıcam dedi ultrasnla