Ben ilk doğumumu Dilek Özdemirde yaptım memnun kaldım hastaneden. Sadece biraz gösteriş seviyor doktor biraz da soğuk gelebilir ilk gidişinizde. Ama genel olarak memnun kalırsınız kendiside Mersinli doktorun. Şu anki ücretleri bilmiyorum. Ama arayarak öğrenebilirsiniz.