Semagzll Bat 10 Haziran çatlatma iğnenin 17. Günü bugün doktor kontrolüm vardı gebelik testi aldı ama yarın çıkacakmış ama ilk kez rahim duvarı kalınlığı 12 mm dedi öncesinde hiç böyle bişey dememişti normal mi acaba bilgisi olan var mı
Semagzll Asenaa_ 12 mm kalınlaşma mi sadece mm dedi kalınlaşmış demedi şuan o kadar stres ettim ki ☺️
Asenaa_ Semagzll strese girmene gerek yok canım iyi anlamda demiş kalınlaşması dediğim gibi beneğe hazırlık ben de en son gittiğimde bana böyle demişti gebe plduğkçk öğrenmiştim :)
Fulydmn Bende ilk doktora gittiğimde rahim 10mm kalınlaşmış bebek yerleşmeye başlamış hayırlısı olsun demişti inşallah hayırlısı olsun sizede ❤️👼🏻