13 haftalık hamileyim şuan sol tarafıma doğru yatıyorum az önce birden sol göğüs tarafim kalp atışı gibi atmaya başladı cok hızlı bir şekilde şuan hafifledi ama devam ediyor kötü birşey mi ilk gebeliğim ve korkuyorum öyle bir atmaya başladı ki sanki yerinden çıkacaktı