ikoskale ben almama ihtimaline karşı 3 4 çeşit emzik aldım biberon şimdilik avent cam aldım birtane göğüs pompasıda aventin elektrikli tekli aldım bana eninde sonunda lazım olacaktı 10.ayda işe döneceğim o yüzden indirim yakalayıp aldım eğer çalışmayacak olsaydım sanırım almazdım veya manuel birtane alırdım