lovecanim Arkadaşlar dün den beri bebeğim hareket etmiyor damar seyrimesi gibi hissediyorum rahîm üstünde sadece normal mi normal de aşırı hareketli bir Bebek di şimdi korkuyorum. Yarın doktora gidicem hareketlenmezse. Böyle bir tecrübesi olan varmı?
gulsahklkn lovecanim Bende 27 haftalığım bi kaç gün öncesine kadar aynı şeyi yaşadım çok hareketli olan bebeğimin hareketini çok az hissettim ve baya hafifti bu haftalarda normal olabilir diyolar 2-3 gün içinde zaten tekrar hareketlendi bi sorun yokmuş genelde ne yediğinde hareketleniyor tatlı çikolata vs bişeyler yiyip karnınızı biraz uyarın hareketlenme başlayabilir ama dediğim gibi diğer günlere göre daha hafif ve az hareket ediyo tabi içiniz rahat edecekse gidin doktora 😊
Serpilinumudu lovecanim bende 28 haftalığım iki gündür düzgün tekme atmıyordu az önce bi vurdu burdayım dedi resmen ama normal bunlar bazen durgun oluyorlar bazen pozisyona göre hareketleri değişiyor yerleri daralıyor birazdan oynar bebeğin
peri5860 lovecanim Canım genelde 28. Haftalarında birçok kadın bu konudan yakınıyor biz yeni girdik 28. Haftamıza umarım haretelerinde sıkıntı çıkmaz çünkü ben panik bir insanım korkar giderim yani doktpra
lovecanim gulsahklkn bugün tatlı şeyler de yedim duşa da girdm karnımı okşadım ama yok. Normalde sola yattigimin zaman asla uyutmuyordu.. şimdi hic bir şekilde tepki vermiyor. Birazdan yatağa geçeceğim inşaallah hareketlenir. Bende arkadaşlara sordum da yeri daralıyordr uyuyordr gibi şeyler söylediler ama anne olarak işte rahat edemiyoruz☺️
lovecanim gulsahklkn arkadaş türk kahvesi dedi içtim yatağa girdim bir süre sonra başladı ve uyutmadi.. olsun şükürler olsun.. icim rahatladı 🌸😄