Dneglr benim hiç belirtim olmadı hiç. İlk 2 gün kasıklarımda batma oldu başka belirti olmadı. Lekelenme bel agrısı bulantı baş dönmesi hiç olmadı. Olmazda zaten. Öğrendiğimizde beta değerlerimiz çok düşük oluyor. Beta yükseldikce belirti başlar. 8.haftamdayım saydıklarım daha yeni yeni başladı düşünün. Belirti aramayın pozitif olun gününüzde test yapın inşallah mutlu olursunuz 🙂