Busebusee ben daha önce iki kez yaptırdım, yıpranma mutlaka oluyor . Benimki bir yıl kadar durdu .Sonra uzadıkça dipten düz saçlar geliyor ve şekli bozuluyor ama oldukça uzun gitti. Kişiye göre değişir tabi ama benim için kullanmak kolaydı her zaman şekilli saçlar hazır oluyor ☺️ yalnız eklemeliyim ki yapım aşaması biraz uzun ve sürülen ilaç çok kötü kokuyor ve koku bir kaç gün saçınızda kalıyor.