Giz15 Kızlar hiç ödemim yoktu ta ki 2 hafta önce uçağa bindim ve o günden beri sağ ayak bileğimde inmeyen bir ödem var. Hiç bir ayakkabı terliği giyemiyorum. Sizde de var mı ödem nasıl bir çözüm buldunuz?
gakkoyengee Benimde 1 haftadır çorap izi bayaa bayaaa geçmiyor yavaştan başladı sanırım 🥲 önerileri bende okuyayım