Mothertea Masalada ben ameliyathaneye girmeden önce taktırdım uyuşunca yapın dedim hemşire şimdi takayım dedi bir şey hissetmedim ben acı eşiğim de düşüktür acımıyor canım yanii
Birdemet95 Masalada takanın ve çıkaranın eline bağlı galiba ben takarken hafif rahatsızlık hissettim yeni uyuşmuştum çıkarırken ama birden çektiği için acı hissettim bence deneyimsiz duruyordu hemşire
Gizemmiray35 İki kere sezeryan oldum ikisindede uyuşturduktan sonra takmışlar hiç anlamadım bile çıkarırken de hiç acısı yok
Masalada Birdemet95 devlet hastanesindeki ebeler gerçekten çok düşüncesiz oluyor bazen beni iki defa çatı muayenesi yaptılar mahf oldum ya
Birdemet95 Masalada He kimide diyormuş çocuk yapınca iyidi şimdi mi altınızı açmaya korkuyorsunuz🤦🏻♀️ şöyle düşün acısa da olup bitecek sonsuza kadar sürmeyecek benim canım yandı evet bende ondan korkuyordum ama bir anda oldu bitti
guzelanne01_ Masalada kızımda anlamadım bile ne zaman takıldı ne zaman çıkarıldı Özelde doğum yaptım birde
Poyrazin_annesi Takarkende cıkarırkende hıc acımıyor ama takarken rahatsız oluyor insan sankı cıkacakmış gıbı hıssetmştm😂
Eceee Masalada takarken uyuşuk değildim hiç hissetmedim çıkarırken de uyuşukluk geçince çıkarıyorlar zaten tuvalete gidebiliriz diye onu hissettim acı değilde enfeksiyon olmuşum gibi yanma şeklindeydi
Erbe Masalada ben hiç birşey hissetmedim kendini kasmazsan hissetmiyorsun iki sezeryan oldum ikiside ayniydi