Selamm sen kaç haftalıksın.?
Ben 38+6 da doğurdum ilk doğımdu ve toplam 4 saat sürmeden doğurdum inşallah senin de böyöe kolay olur . Ama ben sancınun çoğunu evde çektim zorlansaöda hastaneye gitmedim direndim en son gidince muane edildim 6 cm açıklık var dedi hemen yatış yaptım 4 ü geçiyordu 7 25 de de kucağıma aldım 🤍🧿