Eliyy 37 haftalık hamileyim karnım çok agrıyo kızlar bazen taşıyamıyorum sag kasıgı da ara ara giren kramplar oluyo normalmi acaba belimde cok agrıyo kızlar
Nunuuh Eliyy Bende de oyleydi 38 im suan.Doktor bazen yalanci sancilar kasilmalar olucak dedi.Agir haftalarmis bir az.Sag salim kucaginiza alin insAllah.Korkmayin
Mutluemos Eliyy burada okuduğumda birçok anne desteklemisti erkek bebekte sancı belde olurmuş kız bebekte de karın da gerçekten ne zaman karnım ağrısa hep sancim çıktı 35 haftalik kendileri umarım biraz daha sabr edebilirler 🙃🤭🌸
NisaSaglam1 Ben daha bugun aynı şikayetlerden gittim haftamız da aynı sizinle ufak ufak sancıların başlar normal dedi cuma günü gene gideceğim