Merhaba , kızlar 6 Haziran Salı günü beta deprem 462,23 çıktı. Cuma günü doktorum gittim keseyi görmedi. Ve perşembe günü gitmemi istedi . Asla günler geçmiyor sürekli araştırıyorum 🥹 sağlık ocağında bugün kan verdim yarın sonucu öğreneceğim değerim inşallah sağlıklı bir şekilde artmıştır. Sizlerde de böyle yaşayanlar var mı