DenizDnz- 16 haziranda Burçin salman özgü hocaya randevusu olan var mı arkadaşlar o güne randevusu açılmadı hiç sıra alıp girerim dedim ama ya hastanede yoksa diye düşündüm Bi an
Bet1 DenizDnz- ben 14 ünde gidicem randevusuz bı şekilde her hafta gittiğim için randevu bulmak zor oluyor artık
Rabianur252 DenizDnz- bende detaylı ultrason için çorumda geldim bilkent e yarın randevum var da detayliya burasida gün mü veriyor hemen çekiyor mu bilgisi olan var mi
DenizDnz- Gün veriyor ama haftan geldiyse nasıl yaparlar bilemedim normalde aylar öncesinden randevu açıyorlar çünkü
Bet1 DenizDnz- riskli gebelik olduğu için 35+1 im 30 dan beri her hafta çağırıyor her gittiğimde de orda
DenizDnz- Bet1 bende 35+1 im ilk defa randevusuz gidicem o yüzden biraz tedirgin oldum boşa gitmiş olurum diye
Yeniannebulutlu Bet1 riskli gebeliği neyw göre belirliyorlar acaba. Benım de bir açık miyom amelıyatım olmustu (riskli) , bir sezeryan ve tekrar sezeryan olucam. Bu konuyu merak edıykrum benım gıbı var mı acaba orada
Bet1 DenizDnz- o zaman başka doktora alırsınız Necati beye ya da başka birine istediğiniz. Bende yarın gidicem 35+2 olarak
DenizDnz- Bet1 tahmini doğum tarihinizi söylediler mi peki ben kime sorduysam 40 haftaya kadar yolu var diyip net Bi tarih vermediler aynı haftadayız diye merak ettim belki size demişlerdir
Bet1 DenizDnz- benim sezeryan olacak ilki sezeryan olduğu için. 38 39 da yapıyorlar genelde bayramdan sonraya kalır yanı daha gün vermediler haftaya verilir diye düşünüyorum. Tabi o zamana kadar beklerse. Birde sizin normalse 40 41 42 son ana kadar normal doğum için bekliyorlar bilginiz olsun ne zaman dogumunuz başlarsa
DenizDnz- Bet1 normal olucak sanırım net bişey demediler ama normal olmaması için Bi sebep yok sanırım biraz da korku var ama en azından doğumu beklemeleri iyiymiş suni sancıdan daha çok korkuyorum umarım doğum başlayınca da Hızlandırmak için vermezler
hulya1406 sedseda Necati hocayı tavsiye ederim diğerlerinde iyi de.Ben büyük kızımda da kendisine gitmiştim yine ona gidiyorum yarın randevum var.