zky_ege 3 yıl önce ameliyat oldum safra kesesinden. Doktor doğum sancısından daha kötü olduğunu söylemişti bana safra kesesinde ki taş sancısının. Rabbim düşmanıma vermesin o sancılar aklıma geldikçe tüylerim ürperiyo. Ameliyat olmadan önce taşlar enfeksiyon yapıp kanıma karışmıştı bayağı çektim yani. Sancım olmasın diye ekmek arası kaşar ve şeftalili meyve suyundan başka bi şey yemiyodum. Bir yudum dokuncak bi şey yesem öldürüyodu beni. Süt ürünleri dokunmuyo. Baharatlı yiyecekler bulgur pilavı falan çok dokunuyodu bana. Allah şifa versin canım🤲🏻