Luckygece 8 haftalık gebeyim bu hafta karnımın sağ tarafına giren ani sancılar oluyor batma gibi.. yasayan var mı neden olabilir
YuvarlanamayanPaanda Luckygece bu gün benimde öyleydi belimden afedersin aşşa doğru kasıklarımdan altıma doğru agrılar girdi çıktı hep 8+2
Luckygece Biraz gerildim.. araştırınca rahmin büyümesine bağlı olabileceği yazıyor ama ne bileyim belki de yorgunluktan yoğun iş temposundan dedim
YuvarlanamayanPaanda Luckygece evet rahim büyümesine bağlı ve normal birşey bebek büyüyor rahmimiz de büyüyor iç tataf şuan portakal büyüklüğünde buda olması herekenn birşey