Hanımlar merhabalar. yaklaşık 1 yıldır çocuk deniyoruz ve hiç başarılı sonuç alamadık. bu ay adetime 10 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif geldi 3 gün kalayani bugün tekrar bir test yaptım yine negatif ama tüm belirtilerim var sağ kasık kısmımda bazen ağır bazen hafif kramplar sık wc çıkmalar göğüs ucumda hafif bi sızlama hepsini yaşıyorum. negatiften dönenler bunları yaşayanlar yardımcı olursa çok sevinirim🥺