Cemree995 merhaba canım ben gebeliğimi öğrendiğim ilk günden beri göbekten kullanıyorum ilk gün arkadaşıma yaptırdım sonra 2 ci gün kaynanama 4.gün kiz kardesime yaptirdim 4. Gunden sonra ben yapmaya başladım hafif yakıyor sadece 14 haftalığız şükür ilk başlarda acemlikten mi bilmem ama canım açıyordu elhamdülillah şimdi acımıyor ve elim alıştığı için hemen vurulacak yeri buluyorum ve her hangi bir ağrısı yok elin alıştıkça daha basit gelecek iğneyi yaparken şamar kasa getirme ve dik tut morarmalar oluyor onlarda normal korkulacak seyler değil Rabbım evladına, evladıma sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲🩶