PapatyaAnne_ banada kimse yükselir demedi kendi bedenıni bilmen tanıman lazım ben biliyorum hamilekyen bedenımde değişiklikleri başdönmlerimi koku hassasiyetimş ki 2 hamilelik daha geçirdim tecrübeliyim ve kan değerim hamile olmadıgım zaman aala 0 üzerine çıkmaz çok kan veririm pco oldugu için takip altında tutarım o yüzden biliyordum anlıyordum kendimi ben