Merhaba kızlar yaşım 34 amh 1.08
Başarısız bir aşılamam ve 2 başarısız tüp bebek denemem var. Transfer aşamasına gelemeden embriyolar gelişim göstermiyor
3 ay önce yumurtalıklarıma prp tedavisi oldum. Bugün tekrar olumsuz sonuç oldum. Benim gibi embriyo gelişimi duran arkadaşlar var mı?