Gul-syhn1 14 haftalık hamileyim ve ayaklarımda inanılmaz bir ağrı ve yanma var ve yavaş yavaş şişkinlik oluşuyor bunun için neler yapıyorsunuz soğuk suya kompleks yapıldığını duydum ama sağlıklı bulmuyorum öneriniz var mı.