guzelanne01_ Nilay-Duru Hayırlı olsun gebesin☺️yarın doktora git istersen folikasite başlatır seni kesenide görürsün
Guzelanne56 Nilay-Duru hayırlısı olsun hamılesınjz ama kese 6000 bın üstü gözüküyor altında goremezsınız
Nilay-Duru guzelanne01_ bugün gittim sonucu alamadım e nabizdan baktım yarın tekrar gidicem ama sabredemedim sormak istedim🤭
Sibel_72 Ne mi diyor küçük bir bebiş geliyor demek oluyor hayırlı uğurlu olsun 2 gün sonra tekrar kan verin 2 kat artarsa saglıklı bir gebeliktir ins 🤭
Nilay-Duru Guzelanne56 bugün ultrasonda baktı doktor göremedi hicbisey korkmadım değil aslında. Ama normal görünmez henüz beş gün erken demişti ama insan bı tereddutte kalıyor nedense yarın daha net konuşur inşallah 🤲
Guzelanne56 Nilay-Duru merak etmeyin eğer ılk gebelıkse korkmanız çok normal hepımız aynı şeyi yaşadık ılk bebekte 6 bın üstü görünür kese ztn suan çok erken
Nilay-Duru Merveakbb bu değerler sanırım hastaneye göre değişiyor ben de anlamadım bu değerde 6 haftalık olur gibi ama imkansız gibi de ben de anlamadım 🤭