peri5860 bende yurtdisinda yasiyorum canim ben her 2 haftada hem hastanede hem kendi doktorumda ultrasona gidiyorum ve 32 haftaligim hatta bastan beri hem alttan hem üstten muayene ediyor doktorum sükür hic bir sIkintim yok hatta ilk bebegimde bebisim cok tembel oldugu icin her hafta gidiyorum baktirmaya 🤣 bakmasi ilgilenmesi bakmamasindan daha iyi ultrasonun bir zarari yok sonucta doktorun dedigi gibi gönde 4 kere yapilmiyor 🤭