Tklc Merhaba kızlar yumurtlama 3 Haziran çatlama 5 Haziran kasıklarımda yoğun bir baskı hissediyorum ve bel ağrısı bu şekilde belirtisi olan var mı? Birde göğüs uçlarımın kenarlarında küçük kabarcıklar oluştu bu belirti midir
Lumlum Tklc Bu ay benim de ağrılı geçti normalde hiç olmazdı ama özellikle ovülasyon gününü takip ettiğim için bu kadar hissetmiş olabilirim diye düşünüyorum
Birdemet95 Tklc yumurtlama 4 haziran ve bel ağrım var gögüsüm arada bi sızlıyor regl olacakmışım gibi kramplar giriyor ve batmalar oluyor
Tklc Lumlum olabilir bende bilemedim test yaptım bugün ama negatif çıktı yumurtlamanın ilk gününden 9 gün geçti
Lumlum Tklc yok daha erken diye yapmadım negatif görümce moralim bozuluyor, biz yeni karar verdik çocuk sahibi olmaya, geçen ay denedik ama olmadı bi kaç kere test yaptım heyecanla:/ bu ay adeti bekleyeceğim olmazsa yapacağım.