Bende ikinci olacağım 1 ay kaldı nerdeyse ameliyattan asla korkum yok hatta heyecanlıyım ama bir kızım var onu telaş edebilirim hiç ayrı kalmadık benden ayrı başka bir evde uyumadı hiç onu doğum zamanı annem bakicak yedi mi içti mi uyudu mu duruyor mu sıkıldı mi diye düşünücem hep hayırlısıyla o günler bir gelip gecseydi sabırsızlanıyorum annemin benden iyi bakacağını eminim ama kızım biraz sıkılgan ve çok ısrarcı bir çocuk yani benden başkasıyla çok anlaşamaz ama idare edecek artık bir kaç gün sonra evimize gecicez