GamzeCan benim ilk bebeğim 23.haftaya girdiğim gün doğdu 6 gün sonra bebeğimi kaybettim maalesef sonra nedenini araştırdım kimse bilemedi çünkü buji testi vs rahim ağzı yetmezliği varmış ikincide 14.haftada erken serklaj attı dr'um attığında 4cme yakındı galiba en son 3.2cm yarın kontrolüm bakalım inşallah kısalmamıştır. Çok teşekkür ederim bu arada Allah razı olsun