feyzayandirmaz bebeğim 2 aylık prima premium care kullanıyorum. Bir defa bile ne taşma ne de pişik olmadı. Diğer markalara göre daha pahalı ama diğer markalar 2-3 çişte doluyorsa prima 4-5 çiş kaldırıyor. Bu yüzden diğer markada günde 8-10 adet bez değiştirmek gerekirken, primada 5-6 bez yeterli oluyor. Fiyat bence aynıya geliyor. Özellikle ilk doğduğu zamanlar gecede altını değiştiriyordum ve sürekli uyanıp tekrar uyumuyordu. Şuan en son gece 23 gibi altını değiştirip tekrar sabah 6.30 gibi değiştiriyorum buna rağmen hiç sorun yaşamıyorum.