Asli-can Kızlar tam 38 haftalık hamileyim Aşırı bel agirim var sizce bu dogum belirtisi mi acile gitmelimiyim?
Damla Asli-can bizde 37+2 yiz sabahtan beri gitmeyen Bi kuyruk sokumu ve bel ağrısı var ara arada adet sancısı gibi bele kasığa vuran ağrım oluyor su gelmesi kanama olmadığı için gitmiyorum çok artarsa gideceğim sizde sıklaşırsa beklemeyin
Gossip Damla 40+0 dayım şuan aynı belirtileri bende yaşıyorum ek olarak çok hafif kahverengi leke geldi ara arada karnım sertleşiyo gitmeli miyim doktora nişanım yada suyum gelmedi diye bekliyorum
Shdnvshr Asli-can ne yaptınız hastaneye gittiniz mi ? Bnde benzer durumdayım çok merak ettim benim düzenli değil
Damla Gossip leke olayını bilemiyorum sertleşme toplanma bende de var dediğim gibi artmadığı için bekliyorum ama sizin hafta dolmuş yanlış yönlerdirmeyim imkan varsa gidin en azından Bi nst çekilir
Shdnvshr 38+4 üz. Aynı belirtiler bugün bende de başladı belimden sancı çok giriyor ama dayanılmayacak gibi değil. Herhangi nişan gelme su gelme durumu olmadı. Sadece belime ve arada da adet sancısı gibi giriypr ama çok hafif 🤔
Shdnvshr Asli-can evet önce nst bakıp muayene yapıp sonra işlem oluyor genelde ama neden öyle oldu ki şimdi nasılsınız